5v

2015-05-19 @ 21:07:33
Lille Max har gått och blivit 5 veckor 😳
Det går galet fort, tiden rusar i väg!
Jag försöker många gånger sluka allt dom händer och mysa och njuta av den här tiden! 
Han är så go vår Max. 
Mest sover han fortfarande.
Vaken är han ca 2-2 1/2 timme i stöten och sen sover han lika länge.

Hans mage verkar mer bra, men reagerar om jag äter något tokigt. 

Var på 4 v kontroll förra veckan och han hade gått upp bra i vikt och längd.

Han har inte gett oss något leende än, väntar med spänning.
Han verkar otroligt svårflörtad 😄

I helgen va vi till Uppsala.
Var bara hemma hos Petterssons. Njöt av sällskapet och åt god mat.
Lördagen åkte vi till Leos lekland någon timme.

Hinner inte riktigt blogga nu...
Dagarna när Max sover försöker jag göra saker och få undan saker som behöver göras. Sen efter dagis så LR det fullt ös tills vi landar i soffan efter nattning. Då är Max vaken och man kan mysa och umgås med honom lite. 

Men vi ser, jag tar allt som det kommer.
Njuter och försöker leva hör och nu.
Trivs oerhört just nu, allt känns bra just nu 😃

Bjuder på lite bilder:

Lilla holmen med Annica, Tuva och Line




Barnen har show ✌️

I kväll har vi varit på vårfest på dagis.
Tyvärr började det regna och det förstör ju alltid lite stämningen.
Vi var inte länge, det var ute och Max började sen tappa tålamodet + att han var hungrig så vi åkte hem efter uppträdandet och fika.

Nu är det den här veckan och nästa vecka till, sen hår vi på 3 månaders sommarledigt 👍😎☀️






Kommentarer
Postat av: JessicaS

Roligt med uppdatering! Känner få igen mig i det du skriver, tiden rusar och jag försöker njuta så mkt det bara går och flyta med helt enkelt :) Här bjöd Emil på första smilet IDAG, mkt mer svårflörtad än vad hans syster var ;-) Sköt om er ♥️

Svar: Va kul 😃 njut och sköt om er 😘
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-05-20 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0