Skumt

2015-03-07 @ 22:21:24
I onsdags när jag hämtade barnen från dagis så sa dom att Theo inte hade varit på humör alls, att det var något på gång! 
Sa att jag skulle ha dom hemma torsdag för säkerhetsskull. Fredagar är dom alltid lediga.

På torsdag kväll sen kom febern hos Theo. Hög feber, kring 40 grader. Han var vaken och sov i omgångar. Yrade på och osv. Stackare, så tufft att se dom ha det jobbigt 😔

I dag, lördag vaknade han dock på ett strålande humör och har varit feberfri hela dagen. 
Han har igentligen inte haft några andra symtom än just feber !? 
Hostat till någon gång, liiiiite hes har han kanske låtit.

Men så i morse då när Theo äntligen mådde bättre.... Så spydde Ebba!!??
Kom från ingenstanns.
Tänkte direkt magsjuka.
Men efter morgon spyan jag hon varit full av energi. Har till och med ätit lite godis. 
Så jag vet faktiskt inte jag. 

I morgon hoppas jag vi alla mår bra, vi behöver lite frisk luft och aktivitet. Barnen är duktigt understimulerad och Ebba smet ut och cyklade lite i går på eftermiddagen och idag på förmiddagen....annars har vi bara varit inne. 

En hängig Theo ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0