SKIT bra!

2015-03-18 @ 20:17:55
Yes!!!
Nu är båda barn totalt torra. 
Theo som varit torr dag och natt har fortsatt begärt blöja när han ska bajsa! 
Nu har det dock släppt och nu kör vi potta 👏 
Så j-la skönt!!!!
Hade ju föredragit toaletten, men nu ska man inte ha för höga krav 😁

I dag var barnen på dagis. 
Ebba och hennes avdelning hade varit till Jomala brandstationen och Ebba va helt lyrisk!
Theo hade saknat mig i dag 😔 
Han har en period nu när han vill ha massor med närhet och vill vara mycket i famnen!
Och det får han! 
Theo älskar att mysa och när man krusar honom. 
Ebba har aldrig varit lika gosig så jag njuter till fullo 😍

Idag har det varit en tung dag kroppsligt!
Magen är då låg så byxor är obekvämt! 
Går sammandragningar till följd av att jag har byxor på mig 😂
Magen har känts tung överlag och vart enda steg jag tagit har lätt till ilningar i blygbenet.
Svullen och öm i benen!
NOPE ingen bra dag!
I morgon är det nog bättre ✊
Var in till jobbet och hängde ett tag där i dag. Dom bara skrattade åt magen då bebis höll "låda".
Denna bebis är aldrig lugn 😂😁

Nej nu lugn stund i soffan.... uppdaterar i morgon efter BVC och tandläkarbesöket 😘

Bjuder på en bild när bebis ligger på sin favorit sida (höger) 😄 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0