Oro

2015-03-02 @ 08:16:18
Oron har på senaste tid hållit sig på avstånd men nu har den kommit tillbaka 😔
Går ju in i v 35 på onsdag och vill minnas att det var kring dom veckorna oron för fosterdöd började komma i dom andra graviditeterna. 

Tack och lov är vår bebis vi har i magen nu av den vildare sorten.
Så oftast hinner jag bara tänka tanken så ger den mig en kick. 
Tack för det ❤️

Sen har jag på senaste tid råkat ramla in på bloggar, bilder via instagram osv där någon förlorat sitt barn i magen. 
Detta kan jag bli och se som ett dåligt omen... Att ödet vill att jag sku se det för att förbereda mig 😩

Vidriga oro!

Har barnen hemma från dagis i dag. Ebba har lite svullet öga! Inflammation?

I kväll kommer mannen hem 😃👍
Usch va vi saknat han!!
Ebba va riktigt ledsen i går.

Nu en kopp kaffe till så jag vaknar. Barnen är på övervåningen och leker 😊

Trevlig dag på er ❤️




Kommentarer
Postat av: JessicaS

Usch fy ja... Själv har jag varit ännu mer orolig än vanligt de senaste två veckorna. Inte hjälper det ju att lillebror är betydligt lugnare än vad hans storasyster var. Usch och fy, väntan till RUL känns oliiiidlig just nu :-(

Svar: Usch ja! Oro hör ju till, men det är tufft 😔 Hoppas tiden går fort nu.... Kram
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-02 @ 08:54:52
Postat av: Alexandra

jag blev mer orolig för varje graviditet!! Man blev mer å mer medveten omva som kunde gå fel. Men d kommer gå såååå bra! Snart e h*n här :)

Svar: Mm så är det nog!!
Ja förhoppningsvis går det bara bra. Ska försöka tänka så!
Kram
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-03-02 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0