Hallonblastte!?

2015-03-21 @ 20:35:29
Har tänkt att jag ska testa just Hallonblastte!
Sägs ju att det ska göra att bebis kommer tidigare.... Värt ett försök! Verkligen ✊

Om inte annat sägs det hjälpa livmoderns att läka och att man blöder mindre! Låter ju om inte annat bra för just den delen!

Söta grannen som just fick sin bebis hade hemma så skulle få hennes, super!

Dagen har varig skit, huvudvärk, illamående och det skär som knivar i blygbenet!
I morgon har jag beställt en bättre dag!!!!

Har börjat oroa mig lite inför UL;et på tisdag.
Att något ska va tokigt 😩
Bebis är sjövild, så lever gör den!
Men tänker om den har skador på nått organ eller kramper eller ja funderingarna är många!
Adhd har den iallafall 😁 

Ååååååh va jag längtar efter att få ha den på utsidan så man kan slippa den här oron!!! 

Nej, Nu ska jag kika på gladiatorerna innan jag stupar i säng 👍

Bjuder en bild på det finaste vi har 😍



😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0