Pappersbröllop

2015-06-14 @ 21:18:50
Vi har firat vår första bröllopsdag. Eller vi firade den i går, lördag 😊
Firandet var i hemmets lugna bo. 
Livet är så just nu.... 
Men vi njöt av varandras sällskap tills jag stupade i säng kl 23.30 😂

Året som gifta har varit som dom 10 andra åren innan skulle jag säga!
Ingen skillnad igentligen.
Är lika galen i hunken som innan jag gifte mig med han 😄😜

Minns bröllopsdagen som i går och skulle göra vad som helst för att få uppleva den igen!
Så kul och så romantiskt! 

Gårdagen firades så här med champagne (som vi fick på bröllopet)
Och jordgubbar 😛


Lite bröllopsbilder 😍







😘

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ljuvliga bröllopsbilder, grattis på ettårsdagen!

Svar: Tack 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-06-16 @ 11:45:49
URL: http://www.energikompaniet.ax/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0