Vrålåk!?

2015-01-25 @ 20:57:12
Voi voi....
Hade lovat mig själv att jag till detta barn ska va lite ekonomisk och inte höra nått förhastat! 
Jag har hållit mig super bra, så bra att jag faktiskt inte handlat nått 😁
Eller jo 3 par byxor och 3 par bodys i stlk 50-56 så vi har direkt men sen då jag vet vem som gömmer sig där inne får jag handla resten.
Det är tyvärr rätt svårt att handla unisex. Det är antingen frillor och rosetter på eller väldigt grabbigt!

Men till saken!!!
Vi har ju varit i Uppsala och haft det bra hela helgen och på samma gång passade jag på och handla en vagn 😬

Vi har ju redan en vagn. Emmaljunga edge duo. Älskar den men den är klumpig i butiker, på båtar osv.
Nu har jag alltså handlat en vagn som är mycket lättare att ta med om man åker någonstans, en "city vagn".
Men det bästa och viktigaste funktionen var att man kan sätta babyskyddet rakt på chassit.

Jag ville ha det redan med Theo men då var syskonvagn prio. Nu behöver vi inte syskonvagn (sålde den). 

Den här vagnen har jag införskaffat:
En Brio sing och för endast 800 kr 😳😃👍 Den är väldigt fräsh och ser knappt använd ut! 
Babyskyddet Brio Primo passar till och det köper vi av grannarna våra, eftersom deras lilla brud växer ur det lagom till vår lille skrutt kommer 😃

Här är alltså alla grejer jag nu kommer ha i Brio serien.
Vagnen är exakt likadan bara att sittdelen har grå sufflet och silvrigt chassi. 


Har provkört lite hör hemma och den känns super bra!
Det som många upplevt negativt med vagnen är att bakhjulen är väldigt breda, men deg kände jag var till fördel nu då det är snö ute.

Nå som sagt ska mest ha den som chassi till babyskyddet och city vagn.
Annars kommer min Emmaljunga användas alla dagar! 

⛄️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0