Svårt att tro!

2015-01-18 @ 17:29:08
Tänk var vi står idag! Vi väntar vårt 3 barn!!!! För ca. 5-6 år sen trodde vi inte ens vi skulle få 1 barn. Tiden gick, åren gick och varenda graviditet slutade i blödning. 
Att jag nu genomgått 3 fulla graviditeter utan blödningar och komplikationer är för mig en gåta!
Ibland tänker jag tillbaka på skiten vi gick igenom, hur fixa vi det!? Men då man var mittiallt så fanns det inget HUR. Det var bara så!!!

Visst har det vi gått igenom format oss som människor. Både positivt och negativt!

Men tro mig... Är så galet lycklig och tacksam att vi står där vi står idag 😍

Drömmer mig tillbaka och tittar på lite bilder av det käraste vi har, värt varenda tår, varenda smärta ❤️












Och tänk snart har vi ännu en plutt 😍

❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Emy

Jaa, tänk om ni då, mitt i all sorg och oro skulle veta vilken lycka som väntade er <3 Fantastiskt vilken resa ni har gjort!

Svar: Ja Helt galet är det 😃❤️
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-01-19 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0