Simma

2015-01-18 @ 09:33:05
En i babygruppen på fb tipsade om att folkhälsan hade lediga platser på vattengympa för gravida 😃
Anmälde mig direkt och så nu börjar jag i morgon måndag. 
Får se, säkert övningar jag absolut inte klarar av men det mesta borde jag fixa!

Annars far vi i familjen och simmar alla fredagar efter maten till Godby simhall.

Kan tipsa om just godby. 
Stor grund VARM pool där vi för det mesta är med barnen. 
Sen har dom en varm djup pool också som vi brukar avsluta i. Där vi vuxna kan simma lite mer.
Ebba har börjat att hon inte vill ha simpuffar... Hon vill "dyka".
Det kan hon i den grunda poolen dör hon bottnar i hela poolen. 
I den andra har hon givetvis puffar på.

En annan fördel med Godby simhall är att det oftast ör rätt tomt, ofta är man ensamma. Och dom använder inte klor, utan nått annat. Det är fräscht och efteråt kan man ta en milkshake på Mattssons 😄😜

Perfekt avståd hem så ofta somnar barnen på väg hem i bilen så det är bara att lägga dom. Vi kommer ofta hem först efter kl 20.

Ett tips bara. Mina barn har aldrig "fixat" mariebad pga att det är så kallt där + att den varma poolen alltid varit bokad då vi varit dit.

I morgon har jag lite program vilket är skönt så dagarna går.
-läkarbesök
-fika med Madde
-åka till Mimmi, Ove ska kika på någon vägg hon ska fixa om 😄
-vattengympa 

Bjuder på en bild av vårt fina vinterhem! 
Lite snö nu skulle inte skada!!!
Jag vill ha vinter eller vår inget mittemellan 😝




Kommentarer
Postat av: JessicaS

Vilket vackert foto på ert hem! Tycker själv jag är dålig på att fota just huset utifrån, har bara foton inifrån liksom :) Vi gillar oxå Godby simhall, brukar gå på Minisim onsdagar 17.15. Lite tokig tid men istället mysigt att ha ngt på vardagsagendan tillsammans och så kommer vi hem i lagom tid för mys och kvällsmacka :) Hoppas du fixar vattengympan imorrn, hade själv gärna gått om det inte vore så "långt" till stan :) Är galet trött på kvällarna...

Svar: Jag är också galet trött på kvällarna och lär slockna när jag kliver innanför dörren hemma 😁 Men jaaaa skönt ska det bli!!!
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-01-18 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0