MVC besök

2015-01-13 @ 10:52:26
Idag var jag till Monica på MVC, alltid lika roligt!

Tänkte göra en jämförelse mellan barnen...

Ebba v 26+2: ❤️ljud 145, SF mått 28,5
Theo v 25+1: ❤️ljud 144, SF mått 26
Trean v 26+6: ❤️ljud 146, SF mått 27

Blodtrycket var 115/65, hb 124.
U-prov u.a

Min ischas har blivit lite bättre sen jag var hos kuropraktorn men däremot jag min foglossning blivit väldigt mycket värre 😩
Markus, kiropraktorn trodde nig inte den blivit värre, bara att ischas smärtorna kamouflerat foglossningen.
Går bra att gå om jag tar små, små steg. 
Monica tyckte inte jag skulle börja jobba ännu, att jag inte fixar det. Och tyvärr har hon nog rätt. Själv hade jag tänkt pröva. Men vem är deg schysst MIT om det sen inte går.
Nej var via Gyn och pratade så får se om det blir någon vecka till vila och kiropraktor besök så kan jag förhoppningsvis jobba sen tiden ut!
Håll nu tummar och tår!!!
Jag vill så gärna jobba lite till, blir tokig av att va bara hemma. Barnen är ju på dagis och inte pallar jag ha dom hemma heller. 

Annars mår jag bra. 
Svullen, men inget illamående eller andra krämpor än just foglossningen/ischas smärtorna. 

V 28 i morgon ❤️


❤️


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin mage du har!
Var rädd om dig nu, du hinner nog jobba.
Kram

Svar: Tack 😊 Jo så är det ju.... Man hinner nog. Slött när kroppen sviker en bara! Men humöret försöker jag dock hålla på topp så blir allt lättare 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-01-14 @ 20:54:40
URL: http://buslarson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0