Vecka 34

2015-02-25 @ 09:20:35
Ännu en ny vecka välkomnad 👏
Var till barnmorskan i går :)
Allt var riktigt bra!!!
Har magkatarr och det har jag varit osäker på om det är det eller inte men det är katarr. Så nu försöker jag minska kaffe drickandet!
Ska också köpa hem nått som jag kan ta när det är riktigt tokigt!

Blodtrycket var 115/60 
Hb lite åt det lägre håller 118
SF mått 32 
❤️ljud 145 
Vikt + 600 g (har skärpt mig lite och det hjälper tydligen 😜) Sammanlagt gått upp 11 kg nu 😁


Ååååh va jag längtar tills den är utanför magen. 
Foglossningen har blivit lite bättre, antagligen för att den ligger ner med huvudet och djupt ner. 
Men nätterna är smärtsamma. 
Har väldigt ont i höftkammen på båda sidor och måste vända mig var 10 min. 

Annars skulle jag säga att jag mår ganska bra faktiskt 😃

I kväll ska vi och snusa på en grannbebis, tror ni längtan efter vår egna blir mindre då 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0