Tur 🍀

2015-02-25 @ 20:46:58
Alltså jag som person har aldrig haft tur med saker och ting!
Har alltid måsta gått omvägar och kämpat för i princip allt!

Men alltså på sista tiden har jag märkt av materiell tur. 
Ska ge några exempel...

Tex söker jag babyskydd....
Grannens dotter växer ur sitt lagom till vi behöver ett. Hållbarheten är precis så att vi hinner ha det klart 😃

Jag söker ett Brio schassi att ha till Brio babyskyddet. 
Hittar det billigaste på fb barnvagnsgruppen i HALLSTAVIK...och vi ska åka till Uppsala och åker ju förbanna igenom. Flax!!! På blocket hittade jag inte ett enda under 2000 kr. 
Detta fick jag för 800 kr + liggdel och sittdel. 

Jag sökte på fb en sån här Baby Björn sitter 


Tycker dom är lite väl dyra och tänkte kolla om jag får napp på köp och sälj sajterna!
Då skickar min arbetskompis att hennes dotter har växt ut deras och hon kan sälja sin till mig, för 15 euro 😳😃👏👍
Alltså flax va !!!!???

Så nu har vi sista grejen fixad som jag känt att jag vet att jag vill ha!

Babygym råkar vi ha kvar då jag bara har lånat ut vårt och därav fick det tillbaka 😊

Det vi har nu är
- vagn, Emmaljunga edge duo (som jag använt till alla barnen)+ extra "to go" vagnen Brio Sing.
- babyskydd 
- babynest
- baby Björn sitter
- bär sjal Tri-cotti och även en Tricot slen.
- spjälsäng (hade vi tack och lov kvar)
- skötbord (hade vi också kvar eftersom det fungerar som byrå också).

Nu är det bara en evig väntan på BF.
Som min vän som är över BF sade BF=BEBIS FATTAS 😂
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag slipper gå över många dagar!
Vet inte om min kropp pallar det.

Ebba kom ju på BF dagen men med Theo gick jag över 9 dagar 😬

Bebisen vi va och kika på i kväll var galet söt och jag är avis, jag vill också ha vår bebis nu 😁 Fast den får ju gärna bli lite äldre ännu men längtan är stor!

Barnen pratar om bebis alla dagar och undrar va den gör och om den tänker komma ut någon gång 😂

Härligt härligt 💕



Kommentarer
Postat av: Lessa

Perfekt, ibland har man tur! <3

Svar: Så är det 😘
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-02-26 @ 08:53:53
URL: http://www.baksomfram.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0