Projekt!

2015-02-11 @ 17:14:20
Jag har alltid projekt på G 😄 
Även nu! 
Jag ska sy lite....

Jag har ett spjälsängsskydd som är trasigt och gjort sitt. 
Tänker helt enkelt använda stommen och sy nytt överdrag.
Skulle vilja ha detta

Så jag hoppas hitta något liknande tyg!
Detta är från Färg & Form!

Sen har jag två skötbordsunderlägg som ska få nya överdrag!

Typ lite så här tänkte jag sy det...


Här ligger nu mina projekt:


Nu drar jag till Tyger och sånt och hoppas finna det jag söker 😬

Sen har jag också beställt en hel del kulor, alfabetkulor och liknande som jag och barnen ska göra smycken av.

Sen har jag också tänkt laga napphållare likt denna

Jag har beställt nypa och silikonring så det borde inte va så svårt ✌️

Wish me luck 😂

Uppdaterar:

Jamen bajs!!!!!!
Likadant varje gång!!!!!!
Tror ni jag hittade något tyg!? Nooope!
Nu har jag beställt tyg till skötbordsunderläggen från Ellos.
Detta tyg blev det

Sen kommer jag nog beställa spjälsängsskyddet från lekmer. Ska kolla först om någon affär har det inne!
Suck 😩 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0