Namnet

2015-04-18 @ 13:12:18
Vi har enats!
Vi måsta göra en helomvändning!

Jag ville ha 
Wilde eller Melker

Ove ville ha
Fred

Ebba ville ha
Kalle eller Bosse

Theo ville ha 
Wilmer

Det blev.....

💙MAX Lars Viking Nordberg 💙

I dag sov Max ute i vagnen för första gången 😃

Livet här hemma går väldigt bra!
Theo tyckte i början inte om att Max skulle äta på mig 😄
Men nu verkar han inte bry sig!
Theo är en dammig kille så varje ledig famntid jag har så försöker jag ägna åt Theo.

Ebba är den perfekta storasystern.
Hon hjälper att byta blöja, hämta saker, hålla i famnen, ge nappen osv.

Båda pussar på honom och vill mysa med han.

Amningen känns som jag inte gjort annat, mjölken rann till nästan direkt och brösten har inte alls vart ömma. Dock sprängfyllda nattetid då han bara vill äta 1-2 ggr nattetid. 








😘


Kommentarer
Postat av: sandralinnea

Stort grattis till eran Max! Så skönt att det gick bra trots lite drama!

Svar: Tack 😊
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-04-19 @ 10:27:26
URL: http://sandralinneas.blogspot.se
Postat av: Linda Joelsson

Fint namn! Roligt att läsa vad ni alla i familjen hade för namnförslag :)

Svar: Tack 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-04-21 @ 09:00:14
URL: http://linda-joelsson.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0