Fotografering...skrik...11 år

2015-04-30 @ 09:12:53
I går var jag och lilleman till Jessica Lund för lite fotografering.
Eftersom hon just flyttat ligger hon lite efter med jobbet så jag får bilderna lite senare.

Men fick några smakprover 😍







Till kvällen bytte vår lugnt och tysta lille Max skepnad 😱



Likt sin storasyster och storebror har lille Max vid 3 v fått kvällsskrik! 
Han hade så tokigt i magen.
Vi kör både Rela och kuplaton för att lindra.
Tack och lov höll det bara på 1 timme, kunde va värre!!!

Sen sov han galet bra, var väl helt slut stackarn 😔

Jag och min Ove går i dag in på vårt 12 år tillsammans. Det firas i lugnet! Lite grillat och förhoppningsvis med glada barn som är uppe alldelses för sent vid en brasa på gården tillsammans med grannarna 😃👍

Behöver också nämna att barnen varit på dagis måndag-onsdag och det har gått över förväntan.
Barnen har varit glada och jag har fått dom dit kl 09 ✌️

Nu ska det städas och plockas lite så vi kan ta helg i ett lite fräschare hus 🙈

😘


Kommentarer
Postat av: Emy

Underbara bilder! :) Och stackars lillkillen som får så där tokigt i magen, hoppas det inte blir långvarigt... Trevlig valborg till er :)

Svar: Tack de samma 😃
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-04-30 @ 09:33:56
Postat av: JessicaS

Så otroligt fina bilder! Och stackars liten med magont :( Hoppas dropparna ska lindra besvären! Kram på er ♥️

Svar: Tack 😃 kram
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2015-05-01 @ 07:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0