BVC

2015-04-25 @ 10:54:38
I torsdag for jag och mina 3 ❤️ till BVC.
Lille Max har gått upp fint.
Sista BB vikt visade 3,280g och nu var han över födelsevikt och vägde 3,590g och var 53,9 cm lång.
Han har väldigt liten fontanell så den vill jag att dom kollar upp lite mer.
Annars var allt bara bra.

Här hemma flyter dagarna i hop och jag försöker få lite rutiner redan med lille Max.

Han sover nu 1 pass mellan 10-12 och ett långt mellan 13-16.
Sen sover han till och från under kvällen.
Han är mest vaken på morgon och efter att vi lagt barnen vid 21-22 tiden.
Så då myser vi med honom.

Ebba och Theo har tagit lillebror väldigt bra. Dock bråkar dom rätt mycket nu.
Tror dock och hoppas på  att det är för att vi bara varit hemma och inte gjort något i 2 veckor!
Redan i torsdags så vi bara hade BVC besöket men gjorde något så gick det bättre!

Äntligen kan jag bjuda på en bild då storebror håller i 😍



Storasyster kan inte få nog av sin lillebror och hon säger ofta att det är så mysigt att ha fått en lillebror ❤️
Hon har även lille dockan Kalle som hon är ute och går med i vagn och hon ammar honom och sköter om honom så fint 😄

Ove e nu hela helgen och hjälper en kompis bygga på sin stuga.
Vi har städat här hemma 😁 helg eller inte så måste det göras 🙈




😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0