Nu ska vi siiii

2013-03-15 @ 06:43:59

Hallåjken!!!

Detta är mitt första inlägg från min IPhone 5 :)
Fyllde år i tisdags och min pojkvän skämde bort mig regält och gav mig en iPhone :0 Tänk va lycklig man kan bli av materiella saker ;)

Vad annars...

VI är bjudna på bröllop i sommar :D såååååååå kul, älskar bröllop!!
Är bjudna hela familjen, men ska nog fixa barnvakt. Det är vi värda... Få sitta i lugn och ro och äta, dansa och bara ha kul!
Längtar ännu mer till sommar nu.

Nu ska jag se till och få i oss lite frulle. Sen drar vi till familjen Annorlunda... Förlåt familjen Eliasson ;) och leker lite.

Bjuder på en bild av min nya älskling och en busig Theo som röjer slätt ;)

<3


Kommentarer
Postat av: Sus

Grattis så här i efterskott!

2013-03-16 @ 18:04:19
Postat av: Emma

Gulle Theo, Shit vad han liknar bebis dig på kryp bilden! Antar att vi har detta att vänta om nån månad :S

2013-04-06 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0