Kontio timmerhus & stugor

2013-02-16 @ 21:11:31
 
Sambon min började ju sälja Kontio timmerhus och stugor i våras!!
äDet finns verkligen massor med vackra fina stugor och hus där och jag skulle lugnt kunna tänka mig ett sånt ;) 
Finns i både funkis och traditionell stil. 
 
Det här liknar ju nästan vårat nuvarande :0
 
 
Den här stugan tycker jag är så mysig:
 
 
Eller varför inte flash på med en sån här:
 
 
Eftersom det är timmerhus så blir det ju automatisk träpanel på insidan...vilket jav tycker är så jäkla fint.
 
 
 
 
 
 
 
Kolla in hemsidan www.kontio.se och kontakta sedan www.xmont.ax för en offert när ni hittat Ert dröm hus eller stuga.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: minna

Men som fan va stiligt det tredje huset var.. vill ha! *dregglar*

2013-02-16 @ 21:15:15
URL: http://minnaopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0