Hur ha det gått?

2013-02-17 @ 12:18:00
Just ja...skrev ju att mitt nya 2013 löfte är att behandla mig själv bättre.
Ta hand om mig själv, motionera och äta rätt.
Hur har det gått så här långt?
 
Hemma träningen höll tyvärr inte i sig :/ 
Känner att jag behöver den där tiden då barnen sover på dagen till att bara sitta, samla krafter ;)
Men annars går det bra.
Kör pilates 1 ggr/vecka
Box 1ggr/vecka sen simmar vi, familjen på fredagar.
Däremot känner jag att jag skulle behöva röra på mig 1-2ggr/vecka till för att få mer resultat. 
men är nöjd så här, så länge. 
Kosten är också lite förändrad. Tagit bort mina mackor till frukosten och unnar mig bara det till helgen och ibland inte ens då!! (Mackor är nämligen min tyngsta last). Inget godis eller snacks, utan smoothies istället.
 
resultat?
Vet ingentligen inte. Har ingen våg, jo en men den litar jag inte på.
Tror inte jag fått nått resultat ännu, glömde bort att mäta mig osv. 
MEN jag är mycket piggare och på bättre humör, så det är ju värt massor :)
Endorfinerna sprutar efter ett boxpass och det är så härligt!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Läsare

Folkhälsan har Bootcamp för mammor på tis och torsdagar!

Svar: Tack för tipset. Dock är det lite tokig tid för mig och måste ha båda barn med mig. 2 åringen gillar inte riktigt sitta i vagnen och titta längre. Äsch krångligt. Annars låter det skoj. Måste fundera...det börjar ju utomhus snart, för nu är dom inne förstod jag. Men tack!!
LIVET PÅ BJÖRKBACKEN

2013-02-17 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0