1 år

2013-04-08 @ 13:06:00
Herregud!! Snart blir vår gullklimp, lillprinsen, Theo 1 år :0 26 maj närmare bestämt!!!
 
Theo är en glad liten fis, sällan arg!
Står och tar några steg utan stöd. Kryper annars.
 
Busig och lite olydig redan nu...följer ganska jämna spår med storesyrran!!
 
Äter med godaptit. Favorit mat, lax med potatis. Samma som syrran.
 
 
Ebba är fortfarande i sin frustrations ålder ;)
Det är mycket nej och förklarande varför man inte får göra på vissa sätt.
Hon testar oss ordentligt och bryter i hop väldigt ofta.
Där imellan är hon väldigt kärleksfull mot både mig och Ove samt mot Theo. Men det kan svänga på sekunden.
 
Hon pratar och pratar och testar ord och man kan bra föra en diskussion med henne!
Hon är numera helt torr dagtid, men begär blöja för nr. 2. Gör ingen stor affär av det....det kommer nog.
Äter sådär, det går i vågor. Ibland mer och ibland inget alls. Fattar inte var dom får energi ifrån.
 
Det tråkiga då...
Ebba ramlade när hon busade och slog sönder sina framtänder :(
 
Hon var jätte duktig hos tandläkaren och dom slipade bort det vassa. Ska tillbaka om någon vecka igen och se att det ser bra ut.
 
Annars då...
Fick upp sommargardiner. Älskar dom, blev så bra!!!
 
Jag då!!?
hm... Min träning går inget vidare :( Mina knän kraschade!! Har fått fysioremiss så ska väl komma igång igen, men så ledsamt då jag kommit igång så bra!!
Dock känner jag mig ändå riktigt glad och lätt i kroppen. 
Ändrade rejält min kosthållning, tog borT rätt mycket kolhydrater och har gått ner 10 kg :0
Känns underbart och jag mår såååå bra. Nu skulle jag bara vilja kunna träna ordentligt också så är det pricken på i:et.
 
Så nu är ni lite uppdaterade igen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sus

Oh shit, 10 kg. Imponerande!

2013-04-08 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0