4 månader samt en tavelvägg

2012-09-26 @ 20:56:49
Herregud!!! Min lilla lilla fina prins har blivit 4 månader :-O
Det känns som han kom till oss alldelses just, tillika som det känns som han alltid varit en del av oss.
Han är världens gladaste och goaste lilla pojke!!!
Alltid glad!!
 
I tisdags var vi till BVC
Han väger nu 6550 gr och är 62,5 cm lång. Huvudomk. 40,8
(Ebba 4 mån. 5570 och 60cm lång)
 
I helgen ska vi börja med lite smakisar, iiiihhhh så spännande och se reaktionen.
Annars tänker jag försöka amma han några månader till, tills han helt enkelt inte är intresserad längre.
Ebba slutade vid 7-8 månader.
 
Annars tycker jag allt flyter på så himla bra nu.
Livet med två små går för tillfället väldigt smidigt, om jag vågar nämna de ;-)
 
Lillbusarna
 
Inte det lättaste att få båda på bild och en vettig bild :-)
 
I kväll började mitt projekt Tavelvägg!!!!
Så här långt kom jag på den....
 
 
Nu ska dt bara fyllas på med lite bilder, men behöver inhanda lite fler ramar. Sen skulle jag vilja ha ett stort & med våra namn i någon stanns också.
Ja Ni förstår att detta kommer nog bli ett evighetsprojekt!!!
 
Nu ska jag laga en smoothie och varva ner i soffan!
I morgon är det mamma/barn träff vilket vi ser fram emot!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: andrea

Fint med fotovägg! Snaaaart, mycket snart får jag också börja m sånt.

Å vilka söta barn ni har, riktiga gulltroll :)
Kul att allt går bra för dig. här går d också bra m tre, om än lite kaosartat ibland... :)

2012-09-27 @ 05:54:57
URL: http://www.andreawebb.blogg.se
Postat av: Maggan

Jaha, nu blev jag nuss sjuk :)ska snart busa med Kendra <3 <3
Så fina kids ni har ;)

KRAM

2012-09-27 @ 08:48:58
Postat av: Janni

Va fin väggen blir! De är så fint när man får upp lite foton. Vi har inte en enda bild eller tavla uppsatt på våra väggar och då har vi bott i huset i 3 år om jag inte minns helt fel=) Dåligt.. Bara bilder på tv bänk eller natt bordet.. Måste bli ändring på de. HUset blir så mycker mer personligt om man får upp foton eller tavlor.

2012-09-27 @ 15:18:00
URL: http://jannialtin.blogspot.com
Postat av: Jessie

SUPERFINT!

2012-09-28 @ 11:46:59
URL: http://tegelbacken.blogspot.com/
Postat av: Pamela

Vad mycket hår han lilla har! :) vår ligger lite i lä där, även om han har hår... =)
Fin tavelvägg du gjort!

2012-10-10 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0