v.32

2012-03-15 @ 21:06:47

Höll på och glömma igen!
V. 31+0 idag
Tog nyss bild i nattlinne, därav lite dålig bild.

V. 32 med "grodan":



v. 32 med Ebba:



Foglossningen känns på nått sätt bättre !?? Jätte jätte skönt.
MEN har massor med sammandragningar. Så fort jag lite lutar mig framåt så börjar de.
Och framåt lutar jag ju mig rätt ofta... dom gör oftast inte ont, men är skit obehagliga.

BTW nu är soffan till salu ;-)
Nya soffan kommer nämligen redan på måndag :-D
Så är ni sugna så kika in Ålands köp och sälj på facebook så finns denna skönhet där för Bud från 600 euro.
Vid intresse kan ni annars maila :[email protected]



♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Minna

Det är som om magen med grodan putar mer neråt än med ebba :p

Du är så fin så :)) och vad skönt att foglossningarna har blivit bättre. Hoppas det fortsätter så :)

kram

2012-03-16 @ 11:44:45
Postat av: Anonym

Du vi blev å prata ikväll... Är din pappa på väg på barnhemsresa igen? Planerade de inte att resa i påsk, har en del som kunde passa som jag kunde ta undan isf...

2012-03-16 @ 21:30:22
Postat av: cindy

Ska kolla med pappa!!! Återkommer...

2012-03-16 @ 21:41:02
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0