v. 33 + lånesoffa

2012-03-26 @ 20:56:49

I torsdags gick vi in i v. 33 i graviditeten...
Nu börjar dom "tyngsta" veckorna, anser jag.
Man är otymplig, har sammandragningar, lite halsbränna, ont i kroppen osv.
Men tillika... inte länge kvar nu :-D
Åh va vi längtar nu!!!!



Nu har vi fått "lånesoffa" från Mio... tack och lov var det ingen aprikos lädersak ;-D
Lite hård och inte så stor, men den duger den lilla tid vi förhoppningsvis behöver ha den.



Soffbordet ni ser skall pimpas och förstoras.
Jag ska gjuta en skiva i betong till det.
Men nya soffan passar nämligen inte många bord. Det blir så trångt.
Man vill ju kunna gå runt bordet.
Bordet är nu 50X50.
Nu ska jag gjuta en skiva som ska va 60X60.
Återkommer mera ingående då detta projekt påbörjas ;-)

Annars då...
Blir mycket tidiga läggningar nu... somnar ofta vid 22-tiden. Helt slut!!!
Ebba har börjat med lite tidigare mornar dvs. 7-tiden.
Nu har det ju dock blivit kl.8 med tidsomställningen ;-)
Svårt att få henne i säng också nu, pga tidsomställningen...tar ca. 20 min. nu att få henne att acceptera att hon ska sova ;-) I kväll somnade hon kl.20.20.

Jobbar nu onsdag och söndag, sen har jag jobbat klart för denna gång...
Ska försöka njuta av att bara ha tid för lilla Ebba och göra så mycket roligt tillsammans som möjligt.

Tänk att denna fina lilla tjej ska bli storasyster ♥
Hon kommer bli världens roligaste storasyster, sån fart som det är på henne ;-)



Nej nu ska jag börja göra mig färdig för sängen.
♥Kram och natti♥


Kommentarer
Postat av: Minna

Ser ju ut som magen har blivit att puta neråt nu?

Kram

2012-03-28 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0