Utomhus samt Väggord?

2012-03-27 @ 20:16:30

Vårt liv just nu spenderas utomhus!!!
Åtminnstone om Ebba får bestämma.
Hon ska bara ut ut UT!!!!

Morgonen startadekl.10 i parken utan för Alandica tillsammans med Tiina och EMIL, Malin och Jakob.
Shit blåsigt och kallt, men glada barn ändå.
Lunch på Havtorn, sedan lite promenad samt stros på staden med lite shopping så länge barnen sov.
När vi väl kom hem sku Ebba ut med våld ;-)
Vi var ute tills pappan kom hem, in laga mat och sen ut igen.

Vet inte om det som lockar henne mest är grannpojken.
Hon verkar vara otroligt förtjust i den lille mannen ;)
Och dom leker så fint i hop.

I morgon jobbar jag näst sista dagen...
Ebba ska hänga med mommo så länge.

Till sist...

Jag behöver er hjälp!!!!
Vilket väggord tycker ni är finast, passar bäst i vårt vardagsrum???
Jag gillar 1:an bäst tror jag....

1.


2.

3.

Jag fick nämligen valfritt väggord av Jessica och Micke i 30 årspresent :-)
Om ni missat så kan ju Textiltryckarna göra valfria väggord :-D

Om det blir nr. 3 så tror jag att lilla texten skulle bli i grått.
Hmm... kan inte bestämma mig!!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Kanske ett väggord på svenska?

2012-03-27 @ 22:43:24
Postat av: Maggan

Det sista var också fint...



Kram

2012-03-28 @ 07:38:00
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Cindy

Eva: jag har inte hittat nått på svenska :-/ Tycker alla låter lite fjantiga på svenska ;-) Men har du nått förslag???



Maggan: Ja det står nog mellan det första och det sista... mera oss liksom.



Tack för era åsikter!!! Flera????

2012-03-28 @ 16:48:02
URL: http://projektbjokbacken.blogg.se/
Postat av: Sus

Jag tycker att det sista är bäst. Håller som bäst på o spanar in väggord ja me.

2012-03-28 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0