Just ja...

2012-03-05 @ 19:32:00

Glömde uppdatera efter fredagens BM besök.
Allt såg bra ut för både mig och bebis.
Hb, urin och blodtrycket kanon.
♥-ljud 140 (samma som med Ebba)
Viktuppgång 6 kg sammanlagt
Vet inte riktigt hur bebis ligger, men det ilar och skär där nere så jag misstänker att
huvudet redan är där i bäckenet och bökar på.
Gör sjukt ont tidvis. Sen denna förbenade foglossning :-(
Har lånat ett bälte av en bekant som skall hjälpa vis ischas besvär...
bara det att det är så obekvämt att sitta med och böja sig med.
Och det gör jag ju titt som tätt med Ebba och måste då ta det av mig hela tiden :-/
Nå de e nog bara att lida...
Har inte heller möjligt att testa akupunktur då BB har personalbrist, så dom har inga tider att erbjuda för det.
Sen så fungerade ju inte aku med Ebba och skulle tro att det tyvärr är likadant nu.

Annars njuter jag av min stora runda mage.
Nog är det ju mysigt trots allt.
Och bebis börjar få det trångt, bökar och knölar nu mera i stället för att sparkas.

Nu ska jag varrva ner i soffan med en smoothie
Bjuder på en bild av vårt charmtroll


Kommentarer
Postat av: andrea

Skönt för dig Att du gått upp så lite i vikt. JAG går som vanligt upp i rasande fart som.gravid. suck å stön. Myyyycket jobb sen.... Håhå.



Har också sådär Att d skär o sticker där nere och bebis ligger med huvud ner så... :) d betyder Att vi närmar oss hördu... Jihaaa :D

2012-03-06 @ 08:32:02
Postat av: Linda

Hon är så söt er lilla tjej!

Bara några veckor kvar nu, sen får ni träffa er lilla bebis. Härligt!

2012-03-06 @ 20:07:39
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Pamela

Jag har oxå ett bälte, men använder det mest på jobbet eftersom jag står mycket mer där, men jag tycker oxå att det är jobbigt att sitta och böja sig med det.

Jag hann ju gå en gång på akupunktur innan dom bestämde att det inte skulle bli nåt mer pga personalbrist och ombyggnad. Lite tråkigt, men jag vet faktiskt inte om det gjorde så stor skillnad med bara en gång. Jag fortsätter lida jag med, är ändå glad att jag än så länge kan jobba...

Ha det bra! Kram

2012-03-07 @ 09:42:15
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

En sån söt tjej ni har! Jättefina ögon :-)



Lycka till med den nya lilla bebben! Har ni tittat efter om det blir lillebror eller lillasyster? :-)

2012-04-16 @ 08:58:31
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0