gravid vecka 30

2012-03-01 @ 20:54:25

Milstolpe, typ 10 veckor kvar förhoppningsvis... gärna inte mera iallafall ;-)

Foglossningen är riktigt förbannat tuff just nu.
Har såååå ont att jag knappt kan gå på kvällen.
Det ilar ner i ischas och sen nere på insidan av vä. ljumske.
Känns som jag nästan inte kan lyfta benet från golvet!?
Jätte skumt och skiiiit ont :-(
Nå bara till att hålla ut.
Lånar ett sorts bälte nu av en bekant... känns ok att ha det på,
men blir nästan ännu värre sen då jag tar det av mig.

Nå nu ska vi inte tänka på det negativa...
Bebis växer helt tydligt som h*n ska ;-) För magen....ja den fortsätter växa!!!
I morgon är det dags för att träffa BM, spännande.

Magen v. 30 (29+0) med grodan:


Vecka 30 (29+0) med Ebba:


Nu ser man stoooor skillnad :-0

Till annat....
Hade heminredningsparty i kväll PERFECT HOME.
Jätte fina saker, men hoooliii va dyra :-(
Men köpte en glasfat med kupa, en vas och en leksakt"korg".
Men där sa plånboken absolut stop.

20 april kommer jag ha ett BLINGO KLÄDPARTY i fall någon känner att dom är intresserade!




Kommentarer
Postat av: Emy

Wow, 30!! Shit vad tiden går, snart är bebisen här :) Jättefin mage, kul att se skillnaden mellan graviditeterna också :) Men bläää för foglossning!

2012-03-02 @ 07:49:25
Postat av: Anonym

Skillnad absolut, men fin!! Med ebba väldigt låg mage mot nu?? Ja, foglossning är inte kul, men snaaaart är jag hemma då kan ebbis komma och busa så mamman får vila!! Kram

2012-03-02 @ 09:33:48
Postat av: Minna

Åj vad STOR magen börjar bli :))

Och jag vill gärna komma på party ;)

kram

2012-03-02 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0