2 veckor

2012-06-11 @ 21:10:04

OJ va händer här??? Tydligen inte mycket ;-)

Nej vi lever och försöker skapa oss en vardag.
Det är inte det lättaste just nu.
Ebba är inne i trots åldern och testar och testar mammas och pappas nerver ;-D
Hon gör ALLT som hon VET att hon inte får.
Lyssnar över huvudtaget INTE på vad vi säger!!!

"Lill prinsen"... ja han har ju nu blivit 2 veckor och man märker redan att han är mera med.
Han har liiite mera "vaken perioder", dock sover han ju större delen av dygnet.
Så jag vet inte riktigt än vilka sovrutiner han tänker ha än.
Äter gör han med 2-4 timmars mellanrum. Äter oftare kvällar och mornar.

Lite magknip har han börjat visa sig ha, precis som sin syster.
Sen är han lite förkyld så han har lite tugnt med andningen.
Men nu tycker jag snart förkylningen borde börja ge med sig... han ha vart snuvig över 1 vecka nu :-(

Veckan då pappa Ove var borta flöt på rätt bra och det gick över förväntan.
Dock var det ändå tugnt, mest psykiskt tror jag... att veta att jag är ensam.

Lite bilder ska jag bjuda på... sen måste nog "lill prinsen" få lite mat och sen sängen.
Sova är högt på prioritets listan just nu ;-)

Ebba ute och leker:



"lill prinsen"






Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så nyfiken på namnet! :)

2012-06-15 @ 07:50:33
Postat av: Minna

Har prinsen fått nått namn ännu då? ;)

Kram

2012-06-16 @ 15:52:32
Postat av: cindy

Ni får nog tyvärr vänta ännu. Funderar just nu på Skrik-Ole eller Sur-Bert ;D

2012-06-17 @ 10:17:57
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Minna

Hahaha.. Nånå, jag tror han sku bli mobbad av dom namnen :(

Är han suris eller va han bara missnöjd?

2012-06-17 @ 12:23:45
Postat av: cindy

Stackarn har magknip... Inget värre. Ebba hade också så de va väntat.

2012-06-17 @ 22:05:31
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0