Strandhäng vs pulkåkning

2012-07-05 @ 20:44:10
HOHO... här är jag :-D
Åh vilket härligt väder det varit nu!!!
Vi njuter för fulla muggar.
 
Här om dagen var vi på stranden... det gillade inte Theo.
Han skrek väl typ hela vistelsen till och från ;-)
Ebba sov hon... sen hann vi ner och vada fötterna lite, mer ville hon inte.
Och sen så var det dags att åka hem.
 
Vi har även hunnit ha lite vänner över på grillning.
Barnen Ebba, Line, Tuva och Hannes drog fram pulkorna och lekte på :-D
Dom har väldigt kul ihop...lite osams och skrik emellan, men de hör ju till.
 
 
Theo alias "Skrik-Olé" har lite ont i magen :-/
Har ofta svårt att komma till ro och sova längre stunder.
Han grymtar och jobbar med sin stackars mage 90 % av dagen.
Tur att detta inte var med Ebba, man tar det lite mera med ro nu med andra barnet ;-)
 
Han gillar att ligga så här på armen och tillslut däckar han oftast
 
 
Nej nu ska jag hoppa i duschen...
Ha de gött...
Åker till sverige nästa vecka så vi hörs inte på ett tag nu igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin A.

Gulle... Vilken bebisflashback jag fick nu. Precis så där låg livia på våra armar också tills hon somnade. Hon var ju en riktig magknipare hon, minns att jag satte in en likadan bild på min blogg :) härligt att du tar det med ro, man glömmer fort sen när det äntligen släpper! Ha en fin resa, kram!

2012-07-05 @ 22:14:18
Postat av: Minna

Vill ses snart! :D hur länge blir ni i sverige?? Kram

2012-07-06 @ 18:04:01
Postat av: cindy

Minna vi blir på obestämd tid, men tror vi kommer hem till helgen. Kram

2012-07-06 @ 23:37:30
URL: http://www.projektbjorkbacken.blogg.se
Postat av: Jessie

Men oj, har du fått ett till barn?! MASSA GRATTIS! :D

2012-07-11 @ 22:13:36
URL: http://nytt-perspektiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0