Tjohooo

2012-01-19 @ 22:09:29

Idag fick jag hem beslut från barnmorske utbildningen i Falun!!!

Jag får skjuta upp starten :-D Det betyder start våren 2013!!!!
Så nu har jag en skola mindre att tänka på.
Skolan börjar nämligen på måndag och jag var rädd för att inte hinna få mitt beslut.

Men skönt känns det nu.
Vill ju liksom inte förlora min plats.

Idag köpte jag även första kläderna till lilla grodan ♥

Fick dock lite ont i magen sen, då jag köpte så "pojkiga" kläder :-/
¨Men en liten tjej kan nog också ha dom så nu tänker jag inte mera på de ;-)



Idag gick vi även in i vecka 24, dvs. 23+0
Jag skall därför bjuda på en blogg jag följer, en bebis som är född i v. 23+1, lilla Denise
http://lisadecker.bloggplatsen.se/

Tog just bild på magen, men tycker den alltid ser så liten ut på bild!?
Men här är den iallafall... mycket större i verkligheten dock ;-)





Jag mår förresten helt bra.
Bara lite envis foglossning som bråkar.
Inget illamående eller så.
Lite sammandragningar, men helt normala sådanna.
Trött, men jag är ofta trött annars också ;-)
Nä de går nog som en dans de här!!!

BTW fick en växasäng idag... ska föras på målning i morgon så visar sen :-)
Orka måla själv!? Näää, inte den här gången.

Nu bums i säng... i morgon ska vi INTE försova oss till babymusiken!!!!






Kommentarer
Postat av: annica

Fiina byxor, när jag va inne fanns bara plutt storlekar... skulle vilja haft till Line! Så oberoende om de pluppar ut en tös överlever hon m ett par blå tuffa brallor! Kraam!!

2012-01-20 @ 09:40:35
URL: http://b
Postat av: mims

Va bra att du fick skjuta upp pluggstarten :)Jag visste att d sku ordna sej...måste komma o besöka lill-skrutt snart, va längesen nu. Jag får semester nästa vecka, så jag kanske tittar över nån dag el kväll om det passar för er:) kramar

2012-01-20 @ 09:56:58
Postat av: Anna Wäring

Härligt du fick skjuta upp utbildningsstarten :)



Nyfiken på färdiga växasängen, här blir det egenmålning som gäller!



Kram

2012-01-20 @ 10:18:07
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Minna

Nej din mage är definitivt STÖRRE i verkligheten :)

Kram

2012-01-20 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0