Så lite tid, så mycket att göra!

2012-01-17 @ 22:38:22

Jobb 50 %
Skola med inriktning på barn & unga 50% på Novia/Högskolan på Åland
Skola barnmorska 100% i Falun

däremellan ska jag:

Sköta om och mysa med 1 åriga Ebba
Va gravid och njuta av det
Gulla med mannen
Städa hemmet
Laga mat alla dagar
Träffa vänner
Ligga i soffan och slappa



Och förresten tack för era kommentarer ang. syskonvagnar.
Det blir en Basson Duo så Ebba kan sitta vänd mot mig och bebis också.
Ska åka och kika på den sen i mars tror jag.


Kommentarer
Postat av: ramona

Låter som ett bra val....

Ja usch ja.... Mycket på agendan nu.... Ibland blir det lite mycket av det roliga;)

Tack för kaffet!!kram

2012-01-18 @ 07:12:55
Postat av: Jeanette

Jag är inte så bra på matte men det verkade bli 150% skola + allt annat :) men allt lät ju så skoj så jag förstår dig! Lycka till med studier och bebisen!

2012-01-18 @ 08:10:22
URL: http://deltidsharmonisk.net
Postat av: Sus

Inte alltid det lättaste att få ihop ekvationen med jobb, plugg, hem osv. Allt går väl bara man vill och tycker det e skoj. Men man ska ju oxo hinne känna efter och leva lite emellan. Lycka till me allt.

2012-01-18 @ 10:26:01
Postat av: Anna

Om vi lyckas få ett syskon tar jag gärna emot en recension när du använt vagnen, är jättenyfiken :)



Hoppas du hinner njuta av allt du vill trots fullspäckat schema.

2012-01-18 @ 19:35:55
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Tessa

Men Cindy hur orkar du? varför allt på en gång? "så är det gjort sen" eller?



Jag fick i psyket på just tiden för en tid sen, den räcker ju för fan int till. Så jag ringde en städerska. Det bästa jag gjort på länge, kommer vartannan vecka o städar. Så slipper man det. SÅ FÖRBANNAT SKÖNT, de timmarna kan man göra annat istället o d e d värt! Säg till om du vill ha numret =)



Kämpa på, du e dukti. Kram

2012-01-18 @ 23:15:58
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0