Nya tag

2012-01-25 @ 15:57:49

Har riktigt kommit in i inredningstankar igen :-)
Kul...för det har verkligen inte hänt mycket på den fronten....på allt för lång tid.
Många ställen i huset känns opersonliga och rent av "kalla".

Jag har länge sökt ett litet avlastningsbord... inte vetat hurdant, bara att jag vill ha ett äldre.
Tills jag föll på ett i Mikaelas blogg :-)

Jag vill ha ett månbord!!!
Skulle passa kanon vid en vägg vid trappan.
Där vill jag ha en fet lampa och kanske nått krimskrams.

Ett liknande detta



Lånade bild härifrån

Sen letar jag efter den perfekta sideboarden...inte alltför djup. Den ska stå där man kommer upp för trappan...
Ej hittat ännu.
Ovanför ska det bli en fotovägg med svarta eller silvriga ramar med MASSOR av bilder är det tänkt.

Söker även en byrå eller nått liknande att ha i tv-rummet uppe.

Nu väntar jag på att mannen ska komma hem, är på Medimar tror jag.
Han har sträckt ryggen ORDENTLIGT och är något ynklig. Kan inte änns klä av sig :-(
Ebba sover än... hon skulle gärna få vakna nu, sovit 3 timmar.
Hon får igentligen inte sova så här länge.... betyder sen läggning i kväll :-/
Men hennes gudmor och guffar kommer och busar i kväll så kanske hon blir trött av bara det ;-)




Kommentarer
Postat av: Patricia

Googla på himlarum,där får du mera inspiration och hon säljer även möbler. Ett litet tips bara:)

2012-01-25 @ 20:26:00
Postat av: Anna

Åhh vad söt hon är :)



Kort fråga, vet du var det finns fina svarta avlastningsbord till försäljning? Har letat som en galning en tid utan att lyckas.



Kram

2012-01-26 @ 10:36:46
URL: http://intenzimo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0