Avlastningsbord

2012-01-26 @ 22:09:16

Detta avlastningsbord tycker jag ser jätte fint ut och det skulle passa hos oss...

(Även kanske hos dig Anna?)

Finns att beställa på Ellos och finns både i svart och vitt



Däremot om man läser kommentarerna så är dom både positiva och negativa.
Många har upplevt kvaliten dålig :-/
Därför är jag lite feg att beställa det... kostar ju ändå lite.
Hmmm....tål att funderas på!!!

Att finna det perfekta månbordet verkar inte det lättaste!
Men ger inte upp... kollar även in lite runda klaffbord, men dom är ofta så djupa :-/

Har någon månne ett på vinden där hemma eller i ladugården?


Nu sova...


Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar! Det var verkligen jättesnyggt, ska kolla upp det :)



Synd om det inte är ok kvalitet, vill ju gärna att det man köper ska hålla ett bra tag. Vi är på väg att köpa hus, så snart behövs det en hel del möbler. Oj, vad jag ser fram emot det!



Kram

2012-01-27 @ 19:47:52
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Jonna G

Jag har ett sånt bord i vitt. Det är helt okej i kvalitet, men inte mer. Om du mest har tänkt ha det som dekoration och inte vill använda lådorna så mycket så tycker jag dock att det duger. Jag är förhållandevis nöjd med mitt, det är fint!

2012-01-28 @ 10:29:16
Postat av: Isabella

Vi har det svarta! =) Och är inte missnöjd. Hållit bra trots att en treåring ibland promt använder hyllan under som lekplats.. ;)

2012-01-28 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0