V. 29

2012-02-24 @ 20:05:34

I torsdags gick vi in i vecka 29 :-0

Magen v. 29 med "grodan"


Magen v. 29 med Ebba


Mår bra faktiskt!
Känner mig smidig i kroppen, men magen är i vägen då jag böjer mig och myser med Ebba.
Och att bära på Ebba är en pina, mest pga. sammandragningar och foglossning.
Japp, nu har dom jobbiga onda sammandragningarna börjat :-/
Men sätter mig oftast ner direkt och vilar då det kommer och dom går då över direkt.
Sover helt ok, men att vända sig är ett projekt.
Har inte mycket matlust, skulle kunna leva på smoothie ;-)
Är mest sugen på surt och sött ej saltigt.

Oj detta lät ju kanske inte så bra ;-) Men overall så mår jag faktiskt bra!!!!

Ska till barnmorskan nästa vecka så då kommer lite update kring grodan :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej!!

Fin du är... Avis :-) skillnad är de på maggorna Va? Hur skulle det vara om fröken drar ner på arbetande om onda smdr börjat?? ;-)

Vi skickar stora kramar till er och många pussar till Ebba! Ebba kan ju pussar Milo fr mig... Haha!

Ta de lite lugnt å.. kram!!

2012-02-26 @ 03:29:53
Postat av: Cindy

HEEEEEJ ANNICA!!! Japp visst är det skillnad på maggorna ;-)

På jobbet är det för det mesta lugnt med sammandragningarna...värre är det hemma!!!!

Ebba pussar "grodan".... men en liten Milo blir det ju tyvärr inte :-( Ove tycker ju att det låter som en seriefigur ;-)

Jag tar de sååååå lungt så. Saknar er!!! Kram

2012-02-26 @ 07:40:15
URL: http://projektbjokbacken.blogg.se/
Postat av: Minna

Kanske du har en liten boll under tröjan ;) haha!

Du är så fin sååå :)

kram

2012-02-26 @ 19:24:29
Postat av: andrea

Jättefiiiin Cindy! Tänkt säga Att man blir avis... Men Haha, d behöver Jag ju inte :) o nog är magarna olika alltid. :)



O nog förstår Jag Att du tycker d är jobbigt ibland. Det är sjukt stor skillnad från när man vänta första ungen. Då vilade man ju när man fick ont osv. Nu är man tvungen Att göra vissa saker fast man e slut o har ont. Öbskar ofta Jag hade en hjälpreda med mig nu sista veckorna... Men men, d går nog bra. vila så fort du får möjlighet... D blir ju riktigt tungt snart... Tycker det är skillnad varje vecka nu tyngdmässigt.. :)



Å du, snart snart kommer ju våra bebisar. Fattar inte Att d går så firt! Wihiii, hur spännande som helst! Vi får ordna mammabubbrl tillsammans sen ;)

Kramar!

2012-02-27 @ 13:06:42
Postat av: Cindy

Andréa: Jaaaaa snaaaart kommer dom :-D Japp lite mammabubbel skulle inte va helt fel ;-D

2012-02-27 @ 20:27:03
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0