Oj då!

2012-02-10 @ 15:41:29

Jag köpte ju en jätte fin växasäng :-)

Nu har jag hittat en till!!!
Precis en sån som jag från början letade :-O
Kunde liksom inte hålla mig, jag slog till och köpte den också.
Så nu har jag mittiallt 2 st växasängar :-/

Har bjudit ut den sängen jag köpte först till samma pris som jag köpte den för till en annan tjej som också letar växasäng.
Annars funderar jag på att måla upp båda och spara ena till grodan!?

Sängen jag nu hittade är likadan, precis likadan som denna:



"Som tur är" har inte målaren börjat med den andra sängen än...så i morgon ska jag åka efter den och föra in den nya istället. I går förde vi rotting fotöljen och månbordet till målaren :-D
Så nu har jag sysselsatt målaren några veckor tror jag ;-D

Skänker förövrigt en tanke och tänder ett ljus i kväll för dom anhöriga som förlorat en kär familjemedlem :*(
Tyvärr har Åland drabbats hårt redan i år....och knappt 2 månader har gått på det nya året :-(
Många unga har mist sina liv :-( Känns som detta kommer bli ett "svart år".

Nu sår middagen på spisen.
Grisfilé + gratäng (Ebba´s favvo ;-))
Skulle ha vart gott med ett glas vin, men får bli ett glas kall mjölk istället. Mumma det me!




Kommentarer
Postat av: Camilla

De är allt för mycket som hänt på lilla Åland på två månader. Lider med alla anhöriga. Hoppas det är slut på allt elände nu. Sköt om er! kram

2012-02-10 @ 22:21:54
Postat av: Mikaela

Haha, EXAKT samma säng håller jag på målar till Livia. =)

2012-02-14 @ 20:17:45
Postat av: Maria

Åhh, vilken underbar säng! VAR hittar man en sån?:)

2012-02-21 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0