Mamma/bebis fika

2012-02-16 @ 20:21:49

Oj oj veckan flyger fram...
Mycket jobb denna vecka och andra trevliga grejjer!!

Idag har vi varit hela dagen på mamma/bebis träff :-D
I morgon kallar arbetet igen och sen bär det av till sverige över helgen.

Fick inte jätte bra bilder från dagens fika så jag kastar in länk till Lessas blogg istället

Men den här kan jag bjuda på ;-)



Hämtade ut ett paket från Lindex idag. Första gången jag beställde därifrån.
Alla grejjer va jätte fina och jag kommer helt klart beställa därifrån igen. Så det var ett tips till er.
Bor man på en ö....så är ju postorder en gudagåva ;-D

Nu måste jag ner och laga en smoothie... borde jag inte tröttna på de snart ;-/
BTW sockerbelastningen gick galant!!??? Jag hade alla värden bra :-) De trodde jag inte.









Kommentarer
Postat av: Emme

Hej hej! :)



Klistrar in svaret här också kom jag på:



Skulle gissa det, men gå in och prata med dom på Angelas Beauty Base (i Fpa-huset håller de till), dom kan säkert rekommendera vad som passar dig bäst. Och så är dom verkligen så himla trevliga, älskar sånt :)



Det finns produkter i den här serien i olika "styrkor" osv, men det är ju en djungel för en vanlig dödlig människa. Dom har andra märken också där. Det här paketet med de 5 produkterna kostade 237 € och det är ju sjukt egentligen, men jämfört med andra salongsprodukter så är de tydligen förmånliga. Och så ska de ju hålla länge bla bla bla :)



Jag hopas resultatet är bra långsiktigt också, det är väl för tidigt att säga, jag har ju bara använt dem en vecka, men nog har de gjort skillnad!



Här kan du läsa svaret jag fick av Mia:

http://smutsigtimin.blogg.se/2012/february/bali.html#comment

2012-02-17 @ 10:32:41
URL: http://emmebyggerbo.blogspot.com/
Postat av: Emme

Ooh roligt med paket :) Slipper man betala dubbel moms när man beställer från Lindex? Så som det är från H&M?

2012-02-17 @ 10:38:07
URL: http://emmebyggerbo.blogspot.com/
Postat av: cindy

Emme: tack för ditt svar... :) ska höra,med dom.



Jo Lindex fungerar nu exakt som h&m. Beställ från finska hemsidan, slippa moms, tull och skit. Fick bara ett mess att mitt paket kommit och var och hämtade ut det :)

2012-02-17 @ 10:57:17
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0