Gah

2012-02-28 @ 20:39:39

Åh va fina barnkläder ZARA har!!!!
Men jag åker ju typ aldrig till stockholm nu förtiden :-(
Köpte ju en jätte fin vinter kappa till Ebba där... den använder vi än i dag och den e så fin.
Har använt den massor.
Men nu skulle jag behöva ha lite till därifrån ;-)

Så om någon har vägarna förbi ;-) så vill jag bland annat ha detta till Ebba:

Vår/sommar jacka:



Klänning:

Glömde visa bild på rottingfotöljen... så här blev den:


I morgon ska jag på Blingo klädparty :-)
Ska bli kul... vad jag kikat på deras hemsida så tycker jag dom har ett och annat intressant.
Sen avgör ju såklart priset mycket ;-)

Nu ska jag varva ner och inta sängen i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0