Buzzador

2011-09-17 @ 10:25:45

Jag har blivit en Buzzador :-)

Nu undrar vissa av er, Va fan det är?
När man är en Buzzador får man erbjudanden att pröva produkter.
Man anmäler sitt intresse (om man är intresserad av att testa produkten).
Sen väljer dom om man kommer att få pröva produkten eller inte.

Jag blev vald att få pröva produkten vanish.
Som Buzzador skall du pröva produkten, ge ut produktprover till 10 olika personer.
Personerna berättar för mig va dom tyckte och jag meddelar bolaget vad jag och personerna tycker om produkten.

Man får produktena helt gratis!

Dessa produkter fick jag hemskickade till bara mig :-)



Sen fick jag dessa provpåsar som jag delar ut till hö. och vänster ;-)



Vill du bli en Buzzador?
Maila mig [email protected]


Kommentarer
Postat av: Linda F

åååh kan man va buzzador fast man bor på Åland?? Jag trodde det va kört när jag flyttade från Sverige så jag har inte tackat ja till något erbjudande jag fått. Tack för att du tipsade!

2011-09-17 @ 16:25:14
URL: http://fagerlundsbygg.blogspot.com
Postat av: Cindy

Linda: Jodå... går så bra så :-)

2011-09-18 @ 09:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0