Missade

2011-10-07 @ 11:35:28

Igår började nya serien, Drömmen om ett barn, som bara är ett måste att se!!!
Men själv jobbade jag och missade den :-(
Men såg att det kommer repris på lördag, så då måste jag bara se...
Jag såg lite lite på jobbet i mellan springet, japp det var kaos på jobbet igår :-/
Det lilla jag såg, så fick jag tårar i ögonen.
Vilka starka människor, speciellt starka som vågar dela med sig av sin sorg och om vägen till ett barn.

Nu är det en underbar helg på kommande...
Så trevlig helg alla där ute!!!


Kommentarer
Postat av: C

Annars kan du kanske se det via tv3play? Så kan du ju se när du vill

2011-10-07 @ 12:25:26
Postat av: Carolina

Har hört surras att det varit kämpigt på jobbet senaste dagarna... Hoppas det lugnar sig snart igen!

2011-10-08 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0