Jogolino

2011-10-11 @ 21:02:59

Åh nu har jag fått hem min andra produkt från Buzzador som jag ska "buzza".
Produkten är blåbär-joghurtpuren Jogolino

Jag fick hem 10 paket innehållande 4st joghurtar :-D

Nu passar det sig så att jag ska ha mammafika (vår lilla bebis-mammagrupp) på tisdag nästa vecka.
Så då ska jag inte bara bjuda mammorna på godheter ;-D
Bebisarna våra skall självklart få smaka på dessa.

Jogolina innehåller mycket kalcium, magnesium och zink som ditt barn behöver för att utvecklas normalt.
Produkten innehåller också Streptococcus Thermophilus– mjölksyrebakterier som är bra för den lilla magen.
Det som är positivt med produkten är att den inte behöver förvaras i kylskåp och därför lätt kan tas med som mellis.

Återkommer med vad bebisarna tyckte...

Är det någon som är extra nyfiken på produkten så kan ni höra av er till mig [email protected]
Maila även om ni också är sugna på att bli Buzzadorer så skickar jag ett mail med information till er!

♥ Bjuder på en bild av vår skoälskande lilla stjärna ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande! Vi ser fram emot att få va "test-kaniner" =)

2011-10-11 @ 22:48:51
Postat av: Pamela

Yeey!! :)

2011-10-12 @ 19:28:00
Postat av: Janni

Snart kommer hon med dina klackskor=)

2011-10-19 @ 22:27:55
URL: http://jannialtin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0