Det finaste...

2011-10-29 @ 20:52:21

Förlåt! Denna blogg suger purjo just nu!!!!
Jag har helt kommit av mig, glömmer t.o.m. bort den i bland :-/

Men det händer tyvärr inte så mycket i mitt liv, vet inte vad jag ska blogga om liksom.
Jobbar, myser med Ebba, umgås med karln och försöker hålla ordning på hemmet!

Hålla ordning på hemmet är förövrigt en otroligt tuff uppgift just nu...
Ebba släpar omkring ALLT och river ut ALLT och är inte alls villig att låta det va fint hemma.
Men det har ju sin charm det också... det ska ju synas att man har barn ;-)

Här är hon med en av korgarna från köket, tom är det också.... det betyder att alla kökshanddukar ligger över HELA köket ;-D

Hon e ju för ljuvlig!!!!

Denna ljuvliga lilla unge fyller 1 år på måndag :-O

1 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och detta firar vi redan i morgon♥

Det händer mer kuligheter...
På tisdag åker jag till stockholm med 2 härliga tjejer, VI SKA PÅ RIHANNA :-D
Detta blir förövrigt också MIN FÖRSTA KONSERT!!!

Ska bli skit kul och mysigt med hotell sen också. Älskar att bo på hotell. Man känner sig så lyxig!

Nej nu ska jag kika mera på Så mycket bättre.

Ska fööööörsööööka blogga lite mer.
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Pamela

Oj vad hon liknar på Ove på den här bilden! :)

KUL me konsert!! Du kommer att ÄLSKA det!! Det är så sjukt kul, och jättehärligt stämning!! Hoppas hon är bra live, det är det som kan göra en besviken annars... :/

Ha så sköj!

2011-10-30 @ 19:06:38
Postat av: Pamela

Whatthifuck...jag skrev en kommentar tidigare...var är den nu igen då?? :(

2011-10-30 @ 19:41:40
Postat av: Pamela

Nämeeeen...fjuckfjuckfjuck!!! Nu blev det sådär igen...flåt...radera!! :/

2011-10-30 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0