Sug min purjo

2011-11-05 @ 21:29:24

Oj, var ska jag börja!?

Åkte ju till sthlm i onsdag. Planerna var Rihanna konsert och kuliga dagar med tjejorna...
Som ni kanske läst i tidningen ställdes onsdagens konsert in :-(
Shiiiiiiiit slött, verkligen.
Men välkommen till min värld liksom.
Otur är liksom min bästa vänn ;-)
Min första konsert OCH den blir INSTÄLLD, hur ofta ställs konserter in!!!???
Nå, vi hade trots allt 2 toppen dagar ändå, trots att vi blev snuvade på själva poängen med resan.
Vi tröst shoppade lite istället, åt mycket god mat på fina restauranger och njöt av varandras sällskap.
Läste i tidningen idag att det inte kommer någon ny Rihanna konsert!!!
Så det kommer liksom aldrig bli av...
Tur att vi fick tillbaka pengarna!

Annars...

Familjen Pettersson, Ebbas kusiner, faster och "farbror" kom äntligen till ön.... efterlängtat!
Med sig hade dom denna (inte pimpad med klistermärken ännu, på bilden)






Hon ser för skön ut när hon kliver på den, sitter och rattar och tutar med tutan.
Framåt kommer hon inte ännu, men det är nog bara tidsfråga.

På tal om familjen Pettersson´s så har dom haft Ebba på dagarna då jag vart i sthlm.
Ebba har växt otroligt mycket dessa dagar och bröderna bus har lärt henne en hel del :-D

Hon kan nu...

Gå baklänges!?
Pratar som bara den... dock vet jag inte riktigt om vad ;-)
Ropar och tjoar
Bygger med klossar
kastar upp bollar i luften
osv. osv...

Det jag även glömt dokumentera, som hon lärt sig för kanske 2 veckor sen är:
Klappa händerna
Gå ner för trappan
säga TACK då man säger VARSÅGOD
Glömmer säkert nått.
Tycker hon lär sig massor alla dagar.
Idag lärde hon sig flörta med guffar Johan :-)

Alltså denna 1 åring är ju bara för ljuvlig...
Hon äter bra
Sover bra (borde säkert inte ha skrivit det där) på både nätter och dagar
Glad och nöjd i princip hela tiden

Till sist...
Lite som jag inte kunde motstå att köpa till Ebba från ZARA:

Ytterkappa:


Jeans klänning/tunika:




Skulle ha kunnat köpa hur mycket som helst på den där underbara butiken.
Men i.o.m. kalas och grejer så är INTE garderoben i behov av mera kläder så jag höll mig :-)
Men tusan... måste nog beställa därifrån när det är dags för att uppdatera lilla damens garderob.

Nästa vecka kommer inte inte höra av mig... har fullt upp. Kommer inte ens hinna skita så ids int ens gå in hit och kolla, ni blir bara besvikna ;-)
Men jag är tillbaks veckan efter... Håll er på nära avstånd!!!!!

♥ Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: annics

Fin jacka, förmodar gå bort jacka :-)



Ramona kommer bli Avis på jeans tunikan, så som hon tittade på den.. jättefint!!

2011-11-05 @ 22:00:48
Postat av: Linda

Alltså, du skriver så roligt!! Ha,ha!

Ebba är så ljuvligt söt. Bäst att du och Ove tidigt sätter ner foten mot killarna, så de vet att respektera henne... =)

2011-11-07 @ 22:01:34
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Minna

Hon är ju så underbart söt er Ebba!

Och sannerligen full fart, samma med vår busunge ;)

synd att konserten ställdes in, lite jåligt måste jag säga :p



Kram

2011-11-08 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0