Oj hjälp...

2011-11-20 @ 21:24:18

Lilla Jul (som vi firar första advent på Åland) är i helgen som kommer!!!!
Jag MÅSTE pynta i veckan...
Vi ska va 25 pers. här :-0 Ni minns förra året va??? Då var vi förvisso bara 13 ;-)
Men i år blir vi alltså ännu fler, shiiiit kul.
Organiserat kaos brukar jag kalla det :-D

För er som inte minns så firar vi JUL med min pappa och hans sambo.
Och med "på köpet" kommer hela pappas sambos härliga familj bestående av 1 son 2 döttrar och 1 bonus dotter, samt deras karlar + att alla dom då har 2 barn var ;-)
sen kommer ju min mamma, min bror, Oves mamma, Oves pappa, Oves syster, hennes man och så bröderns bus!
Sammanlagt så är vi alltså 25 st!!!

Oj det vart rörigt.... men ni förstår ;-D

Måste bara visa!
Har äntligen fått upp 2 fotografier, som jag bara älskar, i sovrummet.
(Bilderna är tagna av Jessica Lund)


Måste också visa er Ebbas lockar som hon har i nacken då hon är nybadad ♥
Syns inte så bra men jag tror nog att det blir nog mera lockar... jag är ju jätte lockig.



Veckan som kommer är fullbokad :-)
Måndag jobb
Tisdag date med Jonna och Arvin på dagen + lekdate med Tiina, Peter och Emil på kvällen
Onsdag date med Therese, Troy och lilla Nova + kvällsdate med Carro, Niclas, Hugo och Felix
Torsdag BVC (pneumovacc. spruta) + babymusik om vi hinner
Fredag jobb
Lördag lillajulmiddag för 25 pers.
Söndag däckad i soffan ;-)

Så där då vet ni hela mitt liv för en vecka!
Men bara roligheter...

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: anki

Hej du glade,jag fattar inte var du tar energi ifrån?

Jisses vicken vecka du har framför dig,och så stor middag...:-)Grattis också till nästa baby...Sköt om dig och ha det så bra,tat lite lugnt mellan varven..Stor kram från faster...:-)a

2011-11-20 @ 21:34:33
Postat av: Camilla

25 pers, då hade man helst varit en av GÄSTERNA känner jag såhär spontant ^^ Fina bilder! Var är ramarna ifrån?

2011-11-21 @ 19:19:06
Postat av: Cindy

Faster: Jo sånt som e kul hinner man alltid med :-D



Camilla: hahahaha ... det är iallafall knytkalas och någon lagar julskinka, någon köttbullar, någon lådor, någon ägghalvor osv. Jag behöver inte göra allt tack och lov :-) Ramarna är från Ikea.

2011-11-21 @ 21:22:35
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Melle

Åh va fint det blev med Ebbsan i sovrummet :)

2011-11-22 @ 13:47:15
Postat av: emme

Skulle bara titta in och tacka för din fina kommentar - TACK :) Behövs lite pepp emellanåt.



Och så ser jag att du har bejbis i magen igen, GRATTIS!! Vad roligt!

2011-11-23 @ 18:57:45
URL: http://emmebyggerbo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0