Lipsill...

2011-11-18 @ 20:52:00

Alltså shit va jag blir rörd!!!
Som jag lipat av alla era gulliga kommentarer, TACK alla ♥♥♥

Japp jag lipar, lipar och lipar...för allt och inget ;-D
Var absolut inte så här känslig med Ebba !?


Graviditeten för övrigt då...
Går in i v. 15 i morgon.
Magen är här redan, lite väl tidigt tycker jag!?
Har helt annan mage nu... fast den hinner kanske med ändra.
Men med Ebba så sköt den framåt endast, man såg inte bakifrån nått.
NU... ett bildäck runt hela magen/ryggen. Snyggt? NÄ!! Men allt för den lilla grodan.
Jag hoppas bara däcket inte är här för att stanna ;-D
Mår bra annars... haft picko lite illamående vissa kvällar.
Lite foglossning känner jag av, men inget värre.
Dock är jag astrött, skulle kunna lägga mig och sova var som, när som!!!
Men det är antagligen för att jag i denna grav. inte kan vila när jag vill. Det är fullt ös hela dagarna.
Förutom typ 2-3 timmar Ebba sover om dagarna.

Annars händer det tyvärr inte så mycket...
Jobbar ju och läser barnspec. på distans. Har lämnat in första hemmatenten :-)

Helgen består av jobb, jobb, sova, sova, mysa, mysa!!!

Nu lite idol...

Men återigen alla fina där ute, TACK ♥



Kommentarer
Postat av: Sus

Har funderat över d där me att vänta andra barnet, att d måste gå så himla fort då man har så fullt upp me allt redan. Inte som me första då man bara gick o vänta o längta o hann vila o känna efter hur mycket som helst.

2011-11-19 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0