Från himlen sett...

2011-11-06 @ 20:58:23

For på jobb i morse.... visade sig att jag igentligen sku va ledig. SUCK!
Men det var kaos på jobbet, avd. var full, så jag fick helt enkelt stanna och pust vilken dag.
Helt slut i hjärnan.

Måste bara visa...

Vår granne är sjuksyrra på hospitalet hon också och jobbar även som helikoptersköterska.
Dom här bilderna över vårat område tog hon under en av hennes färder till vårt fosterland.
Observera att hon inte hade patient med i helikoptern under denna färd, då har man inte riktigt tid att ta bilder.
Hon skulle hämta en!


Vårt hus är såklart det inringade...





Tur att det var höst annars skulle man ju typ inte ha sett nått.
Har ju ex antal björkar i området :-)

Hoppas hon kan ta i vinter någon bild också... då borde man ju se ännu tydligare.
Vilken lyx va, att få se sitt hus ovan ifrån... inte alla som får det!
Jätte kul!!!!

Mina älsklingar...





Just nu är Ebba jätte svår att fånga på bild, det går liksom i 180 hela tiden ;-)

Nu ska jag fixa klart Ebbas 1 års album och skicka i väg boken på framkallning.
Skall göra ett album för varje år... är alltså tanken ;-D

Tycker själv att det är väldigt ambitiöst av mig och klappar mig på axeln.
Ska visa er smakprov på den sen då den kommer.

♥Kram♥






Kommentarer
Postat av: Linda S

Jaa,de e verkligen inte länge kvar nu så jag håller på o gå i bitar av förväntan, t.o.m Jan börjar bli förväntansfull nu ordentligt :) Hm,hon förstår nog inte riktigt men ändå är de som om hon sku känna på sig att de kommer att bli nån förändring. Vi brukar ju prata att hon har sina bröder i mammas mage... men de ska bli extra kul o se hennes reaktion... dock blir de nog knappast några bebisar idag iaf... kram

2011-11-11 @ 07:46:19
URL: http://lindasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0