Vattkoppor

2011-05-01 @ 20:45:19

I helgen har de varit valborg.
Ebba har hunnit bli 6 månader.
Jag och Ove har varit tillsammans i 7 år ♥
En bra helg kan tyckas ;-)

Ebba har även i helgen fått vattkoppor...






Hon har inte jätte mycket prickar, helt lagom.
Inte febrig vad jag vet, men jag ger Panadol supp. för välbefinnande.
Glad och nöjd är hon trots allt!

Ebba 6 månader:
-är väldigt busig och har mycket energi.
-sover bra om nätterna
-vaknar tidigt (kl.7)
-ålar sig fram.... med bra fart ;-)
-jollrar och härjar
-äter allt
-äntligen börjat med välling (och jag ammar nu endast 1-2 ggr natten)
-nyfiken på det mesta





Annars händer väl inte jätte mycket...
En grävare kommer kanske i veckan och börjar med gården :-)
Väntar på skjutdörrarna till garderoben (dom förra var skadade).

Njuter av det underbara vädret!




Kommentarer
Postat av: Linda Budd

nåmens då <3, jaaa, vi har ännu inte haft, men inte forserat heller....kom det som överraskning eller medvetet smittat?? kram

2011-05-01 @ 21:39:17
URL: http://lindabudd.bloggspot.com
Postat av: Cindy

Linda: Vi var ju till Uppsala för 2 v. sen och när vi anlände fick lilla Wiggo koppor. Så de var inte så mycket att göra åt. Men de kändes helt ok att få det nu så är det överstökat. Men jag tror inte jag skulle ha åkt BARA för att få det. Hon är ju så liten ♥ Men hon verkar ta det väldigt bra.

2011-05-01 @ 21:52:19
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0