Snubig

2011-05-30 @ 09:24:36

Ebba ha blitt förkyld :-(
Antagligen pga. tänderna som kommit...

Läggningen igår gick inte direkt bra.
Ove lade henne först och det gick ju bra, men sen vaknade hon efter en timme och skulle ABSOLUT INTE SOVA.
Det slutade med att jag måsta gå och lägga mig med henne och hon fick sova med oss.
Hon har hållit på och tvinnat hela natten och gnällt.
Nu gav jag en panadol innan hon gick ut och sova i vagnen, så vi får se hur hon sover nu.

Shit va det blåser idag... tror jag hoppar över målningen.
Vill inte blåsa bort ;-)

Grävaren som skulle kommit för bra många veckor sen lyser fortfarande med sin frånvaro.
Inte för att det igentligen är någon bråska, kan ju ändå odla gräset först i augusti.
Men man är ju ivrig nu då man äntligen fått ändan ur och ringt efter grävare.

Nu ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och njuta av den :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0