Svedala...

2011-03-01 @ 14:25:50

I går va jag och Ebba till Sverige tillsammans med Lessa och Lyra.
Vi åkte till Arninge, Täby och via Norrtälje.
Bilen va smetad med grejjer ;-)
Hann även fara och fika till Lessas kusin.
Hon har en flicka som är 9 månader (tror jag) så jäkla söt tjej OCH VILKA LEKSAKER!!
Ebba och Lyra vart helt saliga... eller var det mammorna som var det ;-)
Dom hade en sån här skit rolig sak:


Ebba var lite kort för den, men Lyra gillade den skarpt!

Vi hade otur i Täby gallerian...
Halva gallerian var nämligen stängd pga. elfel.
Därav vart det inget Lindex som var i princip högsta prio på listan av butiker :-(
Så inga nya pyamaser eller bodysar åt Ebba. Kollade ju så klart i andra butiken, men hittade inte några som jag ville ha :-/

Men denna kom jag hem med iallafall :-)


Köpte en STOKKE dyna till som inte riktigt passar men funkar.
Har inte testat den ännu, kan ju va att den är lite tidig att använda ännu.

Lessa köpte en jätte fin gåstol åt Lyra... funderade på en åt Ebba också men bestämde mig för att inte köpa. Skulle inte ha rymt i bilen heller för den delen.

Idag då...
Ebba sover i vagnen sedan kl.11 och jag bara sitter och väntar att hon ska vakna så hon kan få lite potatis :-)
De e så kuuuuul att börja med mat!!!

Foton tagna på babysim av LESSA






Kommentarer
Postat av: Minna

Mysigt med sverige resa! :)

Ni kan få låna gåstol om ni vill, inte världens nyaste, men den funkar! Bara att säga till i så fall :)

2011-03-02 @ 21:07:52
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan du inte handla från Lindex online??? Eller de kanske inte skickar till Åland?



http://www.lindex.com/se/shop/klader-och-mode/

2011-03-05 @ 22:25:54
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0