Garderober + 8 månader

2011-06-29 @ 10:15:14

Ebba är 8 månader!?
Vart har dessa 8 månader tagit vägen???
Känns som hon alltid funnits hos hos, tillika som vi just kom hem från BB :-O

8 månaders tjejen var till barnrådgivningen i dag på besiktning.
Ebba är en liten fis på 7,385gr och 68,5 cm lång.
Propertionerlig och fin är hon iallafall.

Dock skelar hon på ena ögat, har nog sett det på foton som jag tagit.
Annars tycker jag inte man märker det.
Men iallafall ska det kollas upp.

Här är lillfisen, som mest drar sig upp överallt och står och härjar ;-D





Garderoberna är nu helt klara...
Löööv it


Innanför:


Nu ska jag gå ut och njuta av den vackra solen, som verkligen visat sin bästa sida den här veckan.
I morgon åker jag och Ebba över till Uppsala och hämtar hem badkaret :-)
Stannar någon dag tror jag... så hinner man träffa bröderna bus på samma gång.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Lessa

Jättefin garderob. Coolt med innanför bilden!

Det är sjukt vad tiden går fort. Satt igår å läste igenom din blogg från förra våren/sommaren. Så spännande med vaf som komma skulle! :)



kram på er!

2011-06-29 @ 11:03:25
URL: http://Www.perdidi.wordpress.com
Postat av: Lessa

Just ja, skelar gör jag med. Det syns egentligen bara på kort.

En optiker ser det tvärt om man ska kolla synen. Jag tror det är ganska vanligt! :)

2011-06-29 @ 14:58:50
Postat av: Minna

stora söta Ebba!! :) Lycka till med kar-hämtningen ;)

2011-06-29 @ 20:01:06
Postat av: cindy

Lessa: Ja, de e ju rätt vanligt att skela. Jag tror att jag också gjorde det då jag var liten, men de växte bort. Men hon sa att man måste kolla upp det. Synen kan försämras om man skelar osv.



Minna: Karet kommer tydligen först på måndag :-( Men igentligen gör det inget, för då kan Ove komma med :-)



Kram

2011-06-30 @ 18:21:46
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0