:-O

2011-06-16 @ 21:38:57

Oj va glad jag blev då kommentarerna rammlar in :-D
Kul att så många läser och tycker om det jag skriver!!!

Jag tycker det är jätte kul att blogga, mest för egenskull. Öppen dagbok.
Det är jätte bra för tex. Ebbas babybok ;-) Glömmer ofta skriva ner i den då hon lär sig nått, men här i bloggen kommer jag ofta på att dokumentera det.
Annars ÄLSKAR jag att pyssla, inreda och så... och delar ju såklart med mig av mina små projekt.
Projekten skulle ju gärna få vara lite fler, men plånboken stoppar väl lite där.

Jag har bestämt att jag fortsätter ett tag till. Kommer troligtvis att sätta lösen i framtiden... men det får ni lösen på om ni mailar mig sen. Återkommer självklart isåfall. Ni får även lösen om ni vill va anonyma då, men jag vill då kanske veta varför ni vill läsa min blogg.

Men vi kör på ett tag till!!!!

Tro det eller inte men damen kan se ut så här också, speciellt då vi båda är envisa och vill ha det våran väg ;-D



BTW Ove har träffat grävaren och han lever tydligen.
Han skulle komma nästa vecka ;-D
Vi lägger inte särskilt stor vikt vid detta, vi har igentligen inte speciellt brottom, gräset ska vi säket ändå så först i augusti, september. Men då man äntligen bestämt sig att NU ska det ske.... så dyker dom liksom inte upp. Han skulle ju ha kommit för 1½ månad sen. RABATT ska vi ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0