Rummet

2011-07-11 @ 21:27:26

Var till en annan tygbutik idag och hittade tyget med stort T :-D

Så nu ska jag visa er lite hur jag tänkt...

Denna lilla vägg:


Denna tapet (resten vita):


Detta tyg skall vi en sån där rullgardin ni vet... som man knyter upp:


Sen hittade jag denna söta nattlampan från Ellos:


Och det här åkte med på samma beställning (skall sys om till 2 små bäddset):


Hoppas det blir lika bra som jag tänker mig :-/
OCH hoppas Ebba gillar rosa ;-)

Snart är det tack och lov slut på detta:



Vi har fått tag på trappgrinden Kiddegard.
Dom ha nämligen slutat sälja den :-(
Men nu får vi köpa en begagnad :-D
Tack så mycket!!!!

Skulle igentligen behöva en uppe också så om någon har en till kiddegard att säja så köper vi gärna!

Kiddygard ser typ ut så här:


I morgon kommer grävaren...
Tror jag ;-D


Kommentarer
Postat av: Emy

Jättegullig tapet! Blir nog fint det där... =)

2011-07-12 @ 18:33:00
Postat av: Camilla

herregud, va fint! Älskar rullgardinen! Kiara har skitsnygg vit från ikea :D

2011-07-12 @ 19:24:47
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Caroline

Den där tapeten har vi också kollat på och också som fondvägg!

2011-07-13 @ 21:54:09
Postat av: Maggs

Det där blir superfint ;)



Kramis

2011-07-14 @ 09:26:05
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0